niedziela, 15 czerwca 2014

SERWETKA FRYWOLITKOWA

Serwetka letnia   RENULKA  skończona.Musze przyznać, że supłało się ja bardzo ,bardzo miło,nie jest duża ale bardzo mi się podoba.Wielkie podziękowania dla autorki tego wzorku.

 Ostatnio miło spędzam czas z Chrystusem,postanowiłam sama dobrać kolorki i wydaje mi się, że coś z tego będzie.Już zaczyna mi się podobać.
 Tu  coś z mojego ogródka--lilia i fuksje ,żółta lilia  coś nie może zakwitnąć.W tym roku większość kwiatów posadziłam w donicach,nie dam ślimakom ich pożreć,maja za wysoko.

 Dla was moje ulubione gofry z truskawkami(i tak wolę z jagodami),poczęstujcie się proszę.Życzę miłej niedzieli i dziękuje wam bardzo za odwiedzinki i miłe komentarze.

22 komentarze:

  1. Piękna serweta :-) Twarz Chrystusa pięknie cieniowana ,ciekawa jestem jak będzie wyglądać w całości . Kwiaty cudne ,ja też walczę ze ślimakami w liliach ,ale z pomocą trutki :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyszła Ci ta serweta :) i faktycznie te kolory na twarzy wyglądaja świetnie...jak prawdziwa :) zaciekawiła mnie ta fuksja :) takich kwiatów jeszcze nie widziałam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka śliczna i bardzo precyzyjnie wykonana. Chrystus zapowiada się ciekawie. Za gofry dziękuję i zapraszam do mnie na tort.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny będzie ten hafcik z Chrystusem, frywolitka śliczna, podziwiam. Ogródek pachnąco kwitnący, uwielbiam takie kwiaty. Zapraszam do siebie i relację fotograficzną z Wystawy Haftu krzyżykowego Złota Nitka 2014. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chrystus będzie przepiękny!
    A frywolitki zawsze budzą mój zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu serwetka cudowna ,podziwiam cię za te supłanie ja nie mam do tego cierpliwości wolę szydełko .

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu cudowna serwetka, wspaniała, a haft to będzie dzieło , pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ela fantastyczne ( gofry oczywiście ).Serwetka jest przepiękna,jestem zauroczona.
    Krzyzyki bardzo mi sie podobaja i zaluje ogromnie ,ze nie umiem .My na slimaki dajemy takie cos niebieskie i jest ok ,wszystkiego nie zezra ,po poludniu ide na dzialke przeczytam na opakowaniu co to za hit .

    OdpowiedzUsuń
  9. Chrystus już wygląda wspaniale. Idealne kolory. Frywolitki jak zawsze podziwiam -może kiedyś sama spróbuję tej trudnej techniki. U mnie ślimaczory nawet do donic włażą. Ostatnio jednego nawet na parapecie dorwałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twarzv Chrystusa robi wrażenie,z zainteresowaniem będę śledzić postępy w hafcie,a może kiedyś nieśmiało poproszę o schemat.Frywolitki zawsze podziwiam,ale jestem laikiem w tym temacie.Kwiaty cudne, a gofry zapewne pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale tu dziś pięknie i smacznie..........

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna serweta,obraz cudny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie serweta się prezentuje, a o gofrach to nawet nie wspomnę. Z niecierpliwością czekam na Chrystusa, bo widać, że piękny będzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Eluniu serwetka cudna, kwiatuszki w ogrodzie masz prześliczne, a gofry... mniam aż mi ślinka teraz leci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. za gofra podziękuje bo nie mogę ale wygląda smakowicie, Pan Jezus wyłania sie cudownie świetnie sobie poradziłaś z kolorkami, a serwetka jak zawsze mnie zauroczyła:) jest nieziemsko piękna

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwetka cudnej urody, że ja też nie nauczyłam się jeszcze tej frywolitki, a tak mi się podoba. Haft z Chrystusem wychodzi wyjątkowo ładnie.
    Gofry mniam, mniam......
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  17. Elu przepiękna serweta :) Życzę Ci dużo zdrówka. Nawiasem mówiąc byliśmy ostatnio w Jaśle na Dniach Jasła i miałam nadzieję, że będziesz miała tam swoje stoisko (nie wiedziałam o kłopotach zdrowotnych). Przegoniła nas ulewa i wróciliśmy do domu, gdzie słoneczko wysuszyło nasze przemoczone ubrania ;))) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Elu u Ciebie zawsze same wspaniałości i cudeńka. Życzę Ci dużo zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna serweta!! Jezus wychodzi Ci rewelacyjnie!! Widzę, że miło spędzasz czas!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Serweta cudna, dobór kolorów w obrazie też mi się podoba - twarz wygląda bardzo naturalnie. Ciekawa jestem efektu końcowego.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Renulkowa serwetka cudna !!!
    Jednak sama dobierasz kolory do obrazu :) Z jakiej firmy ? Zapisuj numery, dobry klucz może się przydać :)
    Kwiatki śliczne !!! Cieszę się, że nabierasz sił.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny haft powstaje a serwetka, no cóż - cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń