sobota, 7 czerwca 2014

JUŻ JESTEM

Nie wiem na jak długo .Pierwszy etap za mną,teraz poczekam sobie na wyniki i operację końcową,więc mam sporo czasu na robótki.Z racji tego, że mnie troszkę naruszono ,nie wolno mi nic ciężkiego robić, więc wczasy dzierganiowe mam przez 20 dni jak w banku.Nadrobię wszystkie zaległości ,pewnie nawet się znudzę,ale muszę się czymś zająć.
Pochwalę się wymianka kartkową  u Lidki,tematem maja były kwiaty,zrobiłam karteczke dla Reni ,a dla mnie karteczkę zrobiła Kornelia ,której bardzo dziekuję.

 A oto reszta moich prac,serwetkę  Renulka  dziergam prawie na bieżąco,zapowiada się cudnie.



dziękuję wam za słowa wsparcia i życzenia zdrowia,jest mi to teraz bardzo ,bardzo potrzebne.Życzę wspaniałej niedzieli.

22 komentarze:

  1. Świetnie, że jesteś. Szkoda tylko, że za jednym razem nie mogli Cię "naprawić".

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki prześliczne!
    Życzę zdrowia, wspieram myślą i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatem plan masz, dzierganie i inne prace przyjemne :) Szybkiej rekonwalescencji życzę i dobrych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki są cudne :) Szybkiego powrotu do "normalności" i zrealizowania wszystkich robótkowych planów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabrzmiało to bardzo niepokojąco .Elunia ja ci przede wszystkim zdrowia życzę isil na to aby w dzisiejszych czasach się leczyć :) Kartki piękne ,ogromna precyzja.Doskonałość na ktora napatrzeć sie nie moge .Serwetka sliczna .

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki prześliczne - jak zwykle u Ciebie Elu :)
    Zdrowia dużo życzę, wspieram myślami i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim zdrówka życzę i trzymam kciuki za dobre wyniki.
    Karteczki przecudne, nie można się na nie napatrzeć.
    Ściskam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu wracaj do zdrowia, przeciez lato , ogród , kiermasze , gdzie chcę cię widzieć pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kartki Eluniu, serwetka również !!!
    Życzę Ci dużo siły i cierpliwości; odpoczywaj, kuruj się i zajmuj się tym co najbardziej lubisz - robótkami.
    Przesyłam dobre myśli i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło, że juz jesteś. Zdrowiej - a karteczki sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prace jak zwykle śliczne
    Fajnie że już jesteś w domu
    Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  12. Eluniu kochana, jak dobrze, że już jesteś, brakowało mi Tu Ciebie :)
    Trzymam mocno kciuki, żeby wyniki były jak najlepsze A Tobie życzę dużo zdrówka. Wszystkie karteczki cudne, a serwetka zapiera dech w piersi. Musze się kiedyś w końcu nauczyć tej frywolitki :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka i powrotu do normalności życzę :) karteczki przeurocze :) te cieniowania ahhh napatrzeć się nie mogę :) i podziwiam serwetkę :) ja bym nie wiedziała co z czym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia i serdecznie pozdrawiam!
    Karteczki urocze a serwetka!... Brak słów - podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo zdrówka życzę, a prace cudne. Wiem, bo jedna jest moja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szybkiego powrotu do zdrowia! Piękne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrówka, zdrówka, prace są piękne i dopracowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Eluniu, wszyscy życzymy Ci zdrówka. Wszelkie operacje i zabiegi są uciążliwe, wiem coś o tym, więc Ci dużo sił i wytrwałości życzę. A wolny czas wykorzystaj na Twoje piękne dzieła. Buziaki ślę i pamiętam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne prace!!! To świetny pomysł, żeby teraz zająć się robótkami - i nie myśl za dużo o wynikach!!! Skup się na przyjemnościach. ZDROWIA życzę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, piękne Elu, fajnie ,że powracasz do zdrowia całusy Dusia

    OdpowiedzUsuń
  21. duuuużżżoooo zdrówka!!:):).....wymianka super....a serwetkę podziwiam za cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo sie cieszę że już jesteś , mam nadzieję że wszystko potoczy sie po Twoich myślach i szybko wrócisz do zdrówka:)
    wymianka super!

    A Twoje frywolitki kocham ponad wszystko

    duża buźka:)

    OdpowiedzUsuń