wtorek, 24 czerwca 2014

NADAL KARTKOWO

U mnie nadal kartkowo,cały czas coś robię.Miłym przerywnikiem był kwadracik na kołderkę dla chorego Jakuba.
 Zrobiłam też karteczkę na wymiankę, której tematem były podróże,kartka poleciała do Lidki,ja dostałam kartkę od Marty,jeszcze takiej limuzyny to ja miałam,dziękuję ci Martusiu.

 A to zamówiona kartka na bierzmowanie dla znajomych,taka prościutka i szybka.
Bardzo wam dziękuję za odwiedziny i komentarze,wszystkie miłe słowa są dla mnie bardzo ważne i motywuja mnie do dalszej pracy-całuski.

26 komentarzy:

  1. Kwadracik świetny, taki typowo chłopięcy i na czasie :)
    Twoje karteczki jak zwykle są poza konkurencją, a limuzynę fajną dostałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności, patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakubowi się oczka zaświecą z zadowolenia gdy zobaczy ten wyszyty hafcik :) Karteczki jak zawsze śliczne i te, które Ty stworzyłaś i ta otrzymana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka na bierzmowanie bardzo ładna , kwadracik dla chłopczyka w sam raz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko śliczne Eluniu ale naj naj, naj karteczka na bierzmowanie:)
    Pozdrawiam i dużo zdrówka Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko śliczne Eluniu ale naj naj, naj karteczka na bierzmowanie:)
    Pozdrawiam i dużo zdrówka Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mistrzowskie wykonanie, Pergaminki cudowne, buciki z piłką rewelacyjne, mam 18-tkę siostrzeńca ,który uwielbia fudbol, może coś podobnego wykombinuję, Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pergaminki piękne, hafcik też świetnie wygląda :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka pergamno :) Podziwiam Cię za tą perfekcję:)
    A limuzyna super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki:)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pergaminki jak zwykle piękne, a i kwadracik bardzo udany.

    OdpowiedzUsuń
  12. Samochód jest przeuroczy, a pergaminki- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kwadracik, a pergaminki, jak zawsze przepiękne.
    Nie przekonuje mnie Twoje zdanie " taka prościutka i szybka ", ja próbowałam kiedyś takie niby proste robić :):):)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie potrafię nadziwić się tymi cudeńkami które wychodzą spod Pani raczek ......
    Pozdrawiam cieplutko a samochód pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  15. Mistrzostwo. Elu bardzo dziekuję Ci za prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo elegancka karteczka na bierzmowanie. Pozostałe prac równie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak, ta piękna karteczka jest już u mnie, Eluniu jest fantastyczna, pięknie CI za nią dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko śliczne, a Twoje karteczki szczególnie mi się podobają.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. U Ciebie Elu zawsze jest coś do podziwiania :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. U Ciebie Elu zawsze jest coś do podziwiania :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna jest ta karteczka na bierzmowanie, długo Ci zajmuje robienie takich karteczek i z czego one są zrobione? To jest jakiś przezroczysty papier z grafiką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kartki są z kalki pergaminowej,od kalki po kartkę wszystko jest wykonane recznie,miło mi że ci się podobaja

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki. Eluniu przepraszam wykasował mi się przypadkowo Twój komentarz ;-(

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne jak zawsze Elu :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń