czwartek, 3 stycznia 2019

DZIĘKUJĘ

Jak wiecie, jakis czas temu wygrałam candy  u   Magdalenki  .Warto było czekać na takie cukierasy,serdecznie ci Madziu dziękuję,szkatułka jest przepiękna i cała reszta bardzo ,bardzo mnie ucieszyła.(Zdjęcie mam tylko takie,lepszego nie będzie bo cukierasy już zjedzone a świeczka nadpalona-wybacz).Pomyslicie, że ja to się tylko chwalę i chwalę ale naprawdę prezentów było dużo to i postów kilka powstało,jeśli o kimś zapomniałam to proszę mi przypomnieć,miałam na święta niezły sajgon to mogło coś mojej starej głowie umknąć.Pozdrawiam was serdecznie z zasypanego podkarpacia.


23 komentarze:

  1. Gratulacje :) Piękne cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu! Przepiękny prezent Dostałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny prezent, chwal się chwal :) Ja się ciesze razem z Tobą a przy okazji mogę sobie popatrzeć na śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej,piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Eluniu, dobrze, że się pochwaliłaś, takie prezenty cieszą, a Ty na nie wyjątkowo zasługujesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu jak jest czym to należy się chwalić :) a czy moja kartka do Ciebie dotarła? pozdrawiam serdecznie w Nowym ROku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dotarła jest tu http://rekodzieloeluni.blogspot.com/2018/12/prezentow-cd.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się cieszę, bo jak czytałam Twojego pierwszego posta z kartkami to myślałam, że moją gdzieś poczta zawieruszyła... i tak doszła sporo po czasie... ale że nie zauważyłam jej w tym poście to chyba muszę iść do okulisty i zmienić pingle :) pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. Elu jeszcze raz najmocniej przepraszam za opóźnienie. Cieszę się, że prezenciki służą, że choć trochę trafiłam w Twój gust.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prezenty, nic tylko się radować! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję. Prezenty piękne:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. To tylko oczami wyobraźni mogę "zobaczyć" Twoją radość i "słuchać" Och-ów i Ach-ów. Bo ja bym takie okrzyki wydawała i szczęście nie miałoby końca!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    happybet168

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale Cię Madzia obdarowala

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty :-) Aż mi się zachciało decoupage'u znowu spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń