czwartek, 17 stycznia 2013

PERGAMINU CORAZ WIĘCEJ




Witajcie-pomimo tego. że haftuję dla dzieciaków kwadraciki na poduszki dla celi, czasu starcza też na karteczkowanie,bez pergaminu nie da mi sie już żyć,to moja wielka papierowa  miłość,zrobiłam następne karteczki(oczywiście zdjęcia robione wieczorkiem więc kolorki przekłamane,tak naprawdę ten fiolecik jest boski).Walentynkowe połóweczki już znam ,więc jest mi łatwiej ogarnąć prezenciki, gdyż wiem co same nie robią.Zapomniałam napisać, że choroba jakowaś mnie dopadła i smarkam ,kicham,prycham ale chyba to nic poważnego bo apetyt mi dopisuje haha(wszamałam dziś 2 faszerowane papryki na obiad).Pozdrawiam z zaśnieżonego podkarpacia i dziekuję za miłe komentarze,pewnie niedługo zrobie jakieś candy......co wy na to? Dzień babci za pasem a obiecałam dzieciom koszyki z cukierkowymi kwiatami stworzyć ,ciekawe co mi z tego wyjdzie nigdy ich jeszcze nie robiłam.

12 komentarzy:

  1. jak zawsze Twoje karteczki robia na mnie wielkie wrazenie...sa przepiekne...zycze zdrowka..

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, delikatne, precyzyjnie wykonane :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twoich prac- prześliczne. Kwiaty z cukierków, najlepiej użyj patyczków do szaszłyków, [robiłam ]można regulować wysokość,póżniej folia ozdobna lub papier-powodzenia Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu Towje karteczki są cudne :)))) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Elu, karteczki są piękne i tak starannie wykonane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te serducho :) W sam raz na walentynki :D

    OdpowiedzUsuń