piątek, 23 listopada 2012

5 ROCZNICA FORUM

A dzisiaj ciąg dalszy prezentów-niespodzianka otrzymana od sadzitki  z okazji rocznicy naszego forum -rameczka z aniołkiem i dużo słodyczy i przydasiów za co bardzo jej dziękuję
 .Ja przygotowałam z okazji tej samej rocznicy prezencik dla Hani 17-oczywiście frywolitkowe drobiazgi
 A tę karteczke przysłała mi kolezanka dżasti z maranciaków  w ramach kolorków jesieni,
bardzo mnie ucieszyły te niespodzianki.Zastanawiam sie tylko, bo jeszcze mam do zrobienia światecznie wymianki czy aby moje prezenty nie są za bardzo podobne do siebie ,ale coś mi mózg słabo pracuje i zbytnio sie zafrywolitkowałam,ale myslę, że sie ucieszyły z niespodzianki.Dziekuję że tu zaglądacie,pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Już wszędzie tylko prezenty i prezenty!!! Tak... Święta nadchodzą :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten okres-prezenty świecidełka wokół.Dostałaś świetne prezenty,a Twoje frywolitki są obłędnie ładne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu super prezencik dostałaś, ja też się cieszę ze swojego
    muszę wstawić go na bloga bo zupełnie zapomniałam :))

    OdpowiedzUsuń