sobota, 23 lutego 2013

WYMIANKA ANTYDEPRESYJNA

 Witajcie ,dzisiaj moge sie pochwalić wymianka antydepresyjną ,którą zorganizowała Beatka na maranciakowym forum.Zabawa polegała na wymiance ksiażkowej plus coś słodkiego i jakis drobiazg.Oto co dostałam od Runy,pewnie jesteście ciekawe co to za mikstura w słoiku?ja też myślałam ,myslałam i wszystko wyjaśnił mi list.
 Po dodaniu 3 jajek i oleju wyszło coś pysznego,keksik który ma mi umilić przeczytanie książki
 Ja wylosowałam koleżankę o niku  Paddington,więc zrobiłam dla niej obrazeczek ,zakładkę i breloczek.Oczywiście dopełnieniem prezentu były książki.

 Jeszcze was zaproszę na mufinki z czekoladą i wanilią i rybkę zapiekaną  z pieczarkami i majonezem.Pozdrawiam wszystkich.Czekam do jutra, żeby skosztować keksiku,narazie wytrzymuje i jem tylko słodycze w niedzielę do kawki.Podjadam za to suszone owocki. .Pozdrawiam wszystkich


11 komentarzy:

  1. Wszystko pięknie i smacznie wyglądające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności , a jakie pyszności pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela podaję :danuta.angulska@gmail.com napisz ja próbowałam , ale chyba nie poszło pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. Świetne prezenty, a pomysł na keks w słoiku- wow, niezwykle oryginalny. I w ogóle to niemal czuję zapach tych smakowitości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesoła wymianka, DZIęKUJę ELUNIU za wspaniałe prezenty :-)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu ta karteczka dla naszego Misia:) jest strzałem w dziesiątke i piękne prezenciki :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. tych książek to szczerze zazdroszczę, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu....

    OdpowiedzUsuń
  7. książeczki super, keksik mniam mniam, mufinki moje ulubione
    Super wymianka

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu jaki piekny masz blog i tyle wspaniałych prac. Bardzo, bardzo podobają mi się Twoje pergaminki i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ukradkiem podglądam i podziwiam i wyjść z podziwu nie mogę.
    Cicha wielbicielka

    OdpowiedzUsuń