piątek, 15 lutego 2013

WALENTYNKI

Witajcie -moge juz teraz się pochwalić prezentami walentynkowymi jakie dostałam w związku z wymiankami,przepiekna serweta jest od Romualdy,szkoda że nie obfociłam jeszcze słodyczy , kawki i czekolady do picia ,ale wiecie jaki ze mnie łasuch,już są w moim duuuuuużym brzuszysku,mniam.... dobre były,serwetka jest dla mnie tym ważniejsza że, zrobiona jest przez osobę która ma kłopoty ze zdrowiem i wiem ile trudu kosztowało ja wykonanie dla mnie niespodzianki.
,
 Ja zaś zrobiłam prezent dla Basieńki 0073
 Z  forum złote rączki dostałam walentynke od Marzenki-same koralikowe cuda,które zrobiła specjalnie dla mnie i ,,pijane,, czekoladki z koniaczkiem(podzieliłam się z mężem)
 Moją wylosowanką była Orszulanka,myślę że była zadowalona z niespodzianki.Obydwie dziewczyny otrzymały frywolitkowy komplecik biżuterii,taki sam  bo jakoś nie miałam pomysłu na inny.
 Niespodzianki jaką zgotował mi mój kochany mąż nie pokażę(napiszę tylko że zaskoczył mnie totalnie) ,pokaże tylko kwiatki.Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

7 komentarzy:

  1. Prześliczne prezenty przygotowałaś i dostałaś!!!:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności!! Mam nadzieję, ze kiedyś trafie nas Ciebie w jakiejś wymiance. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sterta pięknych rzeczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianki trafione są przemiłe, a najlepsze są ustalone z góry to i to w zamian pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny na pewno są zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wymiankowe prezenciki :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń