czwartek, 21 lutego 2013

PERGAMINKI

A u mnie światecznie- robie dla was karteczki kochane koleżanki,sporo jeszcze ich musze zrobić.


 A tu kolejne urodzinowe ,wzór sie spodobał więc nie leniuchuję.Dostałam dzis nową ksiązkę Stawasza ,,Skarby frywolitkowe ,, a wniej 53 wspaniałych wzorów ,więc narazie ja głaszcze i pieszcze ale trzeba brać sie do roboty,czółenka czekają na moje propozycje,a jaszcze dwie wymianki świateczne musze przygotować.Na pocieszenie chcę dodać ,że jestem od dziś szczęśliwą posiadaczką zasłużonego zeszłorocznego urlopu,więc dzis było płaszczenie pupy do dziewiatej ale jutro wstaję wcześnie (może o 8.45 haha)i do dzieła.Tak mi brakuje słodyczy.....oby do niedzieli.Jutro pochwale sie wymianką antystresową.Teraz spadam do mojej serwety serialowej(powstaje podczas ogladania ,a raczej słuchania seriali)Miłych snów życzę.

11 komentarzy:

  1. Eluniu mogłabym je oglądać w nieskończonośc i nigdy nie będę miała dosyć...są wspaniałe...masz kobieto wielki talent...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dodać i nic ująć są wyjątkowe [można zapisać się w kolejce?] na te cudowności pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne, napatrzeć sie nie mogę na Twoje karteczki,
    niecierpliwie czekam na frywolitki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki jak zwykle super, pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te karteczki oj cudne:)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne prace,Odbierz u mnie wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki , które powstały dzięki utalentowanym rączkom :D

    OdpowiedzUsuń