wtorek, 26 lutego 2013

KURCZAKI



 Jak miło czytać takie miłe komentarze-bardzo ,bardzo wam dziekuję.Kolejne karteczki gotowe,powędrują do moich kochanych koleżanek.Kurczakowo trochę popracowałam,wstawiam moje kwoczki do sklepu może ktoś zakupi.Muszę teraz popracować nad zobowiązaniami ,bo i dwie świąteczne wymianki czekają i obiecane karteczki ,jestem na urlopie więc myślę że jeszcze troszke podziergam.
 A tu bardzo skromniutki lamionik,może coś w podobnym stylu wymyślę na kiermasz wielkanocny?

15 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, piękne kurczaczki ,a lampionik rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, takie delikatne :)
    Kwoczki są urocze :) Myślę że na pewno ktoś kupi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy ja mieszczę się w ramach KOLEŻANEK?....
    ślicznosci

    OdpowiedzUsuń
  4. Na widok karteczek, dech zapiera z wrażenia takie cudne wracam do Ciebie kilka razy żeby oko pocieszyć. Kurki świetne [ale to ja potrafię] a tych cudowności nie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace piękne! Wszystko co dotkniesz zamieniasz w cudne rzeczy :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. i jak zwykle moim sercem zawładnęly karteczki...są takie śliczne i tak cudnie wykonane...kurczaczki i lampionik są równie piękne...gratuluję...

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki jak zawsze dla mnie to cudo i kurki fikuśne i lampion piękny :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram przedmówczynię: karteczki jak zawsze cudne. Kurki są pierwsza klasa - taki mały kurniczek już powstaje ;) i lampionik śliczny :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie już nastrój Świąteczny w pełni :) piękne prace ... brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, ale kartki mnie oczarowały:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Eluniu jak zawsze jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac
    nie wiem na co najpierw patrzeć
    co jedna praca to bardziej pomysłowa i piękniejsza

    OdpowiedzUsuń