piątek, 28 grudnia 2018

DZIĘKUJĘ BARDZO

Bardzo dziękuje wszystkim, którzy o mnie pamiętali i obdarowali mnie wspaniałymi prezentami i karteczkami.Nie wiem, czy zrobiłam wszystkie zdjęcia ,pewnie pomyliłam coś i nie wszystko uwieczniłam,wiem że Basi Wójcik paczuszka przyszła dużo przed Świętami i pewnie nie zrobiłam zdjęcia ale serdecznie dziękuję wszystkim .Dla mnie osobiście Święta były troche inne ,mam trochę choroby w rodzinie i codzienne wizyty w szpitalu mnie dobijały, ale jest już lepiej.Pozdrawiam i serdecznie dziękuje raz jeszcze i za pomyłki przepraszam.

                                                                                 DUSIA

LIDKA



HANIA


                                                                   JANECZKA I RENIA


BASIA I DANUSIA


MADZIA I ANIA


KASIA I MARYLA


KRYSIA I DUSIA


ANNA I LIDKA


MAGDALENA I RYSIA



HANIA I GOSIA


MAGDALENA I RENIA





18 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki i prezenty Eluniu dostałaś. Życze zdrowia Tobie i Twoim najbliższym, żeby już wszystko było dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana Eluniu, a moja doszła? pozdrawiam Cię bardzo ciepło i dużo zdrówka w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty Eluniu! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! masz wiele przyjaciół blogowych, które o tobie pamietaja. masz wielkie sece .Zyczę Ci w Nowym Roku dużo zdrowia, radości, zdarzeń tylko szczęśliwych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki Elu.:) Elu życzę Tobie i Twoim bliskim w nadchodzącym nowym roku dużo zdrowia, spokoju i wszelkiej pomyślności. P.S. Rózga jeszcze nie doszła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki. A Wam wszystkim życzę zdrowia i Bożego błogosławieństwa na każdy dzień nadchodzącego roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu! Dużo Cudownych karteczek otrzymałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak wiele kartek i prezentów świadczy o tym, że jesteś wspaniałą osobą :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wyrazy pamięci otrzymałaś Elu. Ty również sprawiasz innym wiele radości. W nadchodzącym Nowym Roku życzę dużo zdrowia, by szczęście i piękne chwile zawsze były u Was obecne. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki.
    Życzę samych cudowności w Nowym Roku. Niech spełnią się marzenia i niech wszystko będzie takie, jak sobie tego życzysz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki dostałaś!! To dobrze, że już lepiej! Życzę Ci mnie zdrowotnych problemów w 2019 roku, bo w tym Ci ich nie brakowało!
    Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki i miłe upominki :-) Mam nadzieję, że problemy zdrowotne już odeszły w niepamięć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    happybet168

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ale Lawina kartek i prezentów, oj Elu Elu byłaś bardzo grzeczną kobietą w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń