czwartek, 22 listopada 2018

JESZCZE IMIENINOWO

Jeszcze sie pochwalę i podziękuję za miłe wyrazy pamięci z okazji moich imienin.Bardzo , bardzo  dziękuję wszystkim za miłe słowa ,życzenia i upominki.Miło mi ,że o mnie pamiętacie.Pozdrawiam serdecznie .

                                                                   
                                                                         dziękuję Basi


                                                                   dziękuję Madzi


                                                                    dziękuję Rysi


                                                                dziękuję Gosi


10 komentarzy:

  1. Miło nam, że mogłyśmy gościć Eluniu u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu choć spóżnione to bardzo szczere i gorące ode mnie przyjmij zyczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty Eluniu, wszystkiego dobrego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz Elu wszystkiego naj, naj, naj...

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu! Cudowne prezenty dostałaś,Ja tym razem przez chorobę zawiodłam - Pozdrawiam Gorąco i Życzę Ci Wszystkiego Najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty. Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń