poniedziałek, 22 października 2018

DOBRO POWRACA

Muszę sie wam pochalić bo nie wytrzymam,dostałam taka cudną serwetę wykonaną haftem

hardanger.Dla mnie to technika zupełnie obca, chociaż obserwuję i podziwiam ją od dawna.Jakiś czas temu z dobrego serca oddałam coś co miałam w nadmiarze i teraz moje oczy moga cieszyć się takim cudem!!!I jak tu nie wierzyć, że dobro powraca.....A teraz podziwiajcie...pozdrawiam.



                        A tutaj prezenty od  Lidzi  przypominające mi jej pobyt w Jaśle.


27 komentarzy:

  1. Piękna ten haft podziwiałam u Agatki często wzory powtarzaja sie w Annie, próbuj , próbuj to ja wzory podrzucę

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo dobro zawsze wraca, nie zawsze takie jak oczekujemy i nie zawsze od razu, ale wraca. Serwetka prześłiczna, małe dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje ,że dobro powraca !! Serwetka zachwycająca , dla mnie to też obca technika :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna serwetka, niespodzianki od Lidzi też bardzo ładne.:) Zgadzam się z Tobą, dobro wraca.:) Serdeczności Elżuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca baardzo pracochłonna. Tu wykonana , jak dla mnie laika, doskonale.Też tylko podglądam tę technikę ale sama nie mam odwagi rozpocząć. Pomimo okrutności tego świata wierzę w ludzi i w to właśnie, że co zasiejesz to i zbierzesz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna!!! Eluniu Ty masz bardzo dobre serducho!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobro powraca, jeśli ma się takie serce jak Ty, a serwetka jest przepiękna. Lidzia piękny prezent ci zrobiła będąc u Ciebie a kartevczki to piękny dodatek. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda- dobro powraca, a Ty Eluniu zasługujesz na takie cudne podarki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Eluniu! Prześliczna Serwetkę dostałaś, dobro za dobro - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam, podziwiam :) Serwetka przepiękna i prezenciki od Lidzi też :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest to misterne dzieło, gratulacje dla wykonawczyni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna serweta, a prezenty od Lidki bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. same śliczności, serwetka cudowna, a prezent od Lidki też fajny

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj to prawda Eluniu, że dobro zawsze powraca. Cudną tą serwetkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudna serweta, a jak pracochłonna. Od dawna intryguje mnie ten haft, ale niestety nie wiem jak się to robi, a na naukę brak czasu.Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. super prezenty a ja dziękuje za śliczne rzeczy w ramach wymianki urodzinowej

    OdpowiedzUsuń
  17. Powraca, powraca....cudo serweta pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna serweta, bym bardziej, że otrzymana w wyjątkowych okolicznościach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Eluniu otrzymałaś wyjątkową i piękną, bardzo misternie wykonaną serwetkę i jak widać dobro lubi powracać:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń