niedziela, 10 listopada 2013

CZAS NA ZMIANY

Chcę podzielić sie z wami tym,czym zajmowałam się przez ostatnie dwa dni.Jakiś czas temu zapisałam się na 3 Podkarpackie Forum Charyzmatyczne, które przez dwa dni odbywało się w Krośnie.Musze  przyznać ,że jechałam tam z mieszanymi uczuciami,zadawałam sobie pytanie czy to dla mnie,przecież jestem przeciętną osobą, która dopiero teraz dojrzewa by bliżej poznać moją rolę w tym świecie.To był strzał w dziesiatkę wróciłam,napełniona wiarą ,nadzieją,miłością i pozytywnym myśleniem.Za rok napewno tam wrócę.....

 To ja z moją koleżanką,było nas razem ok. 2,5 tys.osób.
 W międzyczasie coś tam wydziergałam,kartke na osiemnastkę i komplet frywolitek ,który niestety nie doczeka się prezentacji na ludziu ,ponieważ przy prasowaniu podpiekłam koraliki z jednej strony,trzeba by go nosić przypieczoną stroną do ciała,szkoda bo miał to być element mojego candy.Myślę ,że do jutra się wyrobię z rozdawajką , zapraszam serdecznie.


5 komentarzy:

  1. Twoje piękne prace zawsze zachwycają :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu w dzisiejszym złym świecie potrzeba ludziom takich spotkań, byłam niedawno w Fatimie i naprawdę wróciłam jak nowo narodzona, te rzesze ludzi które tam zobaczyłam przepełnione wiara i nadzieją jeszcze bardziej mnie podbudowały, chociaż jestem osobą wierzącą i praktykującą, często potrzebuje takich dodatkowych bodźców, wiem co czujesz:)

    A prace Twoje są tak cudowne, że nie można się napatrzeć:) za kazdym razem zapierają dech w piersi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że spotkało cię coś wspaniałego. Piękne prace :) Nie umiem frywolitek dlatego zawsze mnie zachwycają :) /nawet przypieczone :) /

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu może jakoś uratujesz to co przypiekłaś?
    Spotkania, które dodają nam sił wszelakich, są wszystkim bardzo potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo tu pięknie, wszelkie koronki i anioły zawsze mnie urzekały. A co do spotkań Charyzmatycznych to jest to żywy Kościół, tam czuć Boga, i nie ma znaczenia czy to osoba przeciętna, bardzo pobożna czy największy grzesznik. Najwięksi grzesznicy mają pierwszeństwo do Bożego Miłosierdzia. Świętość nie jest przywilejem garstki wybranych lecz wszystkich bez wyjątku największych grzeszników (pisze Św. Faustyna w swoim dzienniku), bardzo się cieszę, że byłaś, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń