niedziela, 9 lutego 2014

CANDY URODZINOWE

W związku z tym ,że już dwa lata jestem z wami chcę obdarować kogoś urodzinkowym prezentem.Jest to tym razem wykonany techniką pergamano zegar(prawdziwy,odmierzający szczęśliwy czas) i parasolkowa karteczka,wszystko utrzymane w kolorach ciemnej śliwki.Zasady takie jak zawsze-proszę zostawić komentarz ,zamieścić banerek (niekoniecznie)na swoim blogu i poczekać na losowanie.Zapisy do końca miesiąca ,losowanie 1 marca,wysyłka jak tylko dostanę adresik.SERDECZNIE ZAPRASZAM.




66 komentarzy:

  1. Jak zwykle dopracowane cudeńka :) Gratulacje z okazji drugiej rocznicy blogowania, czekam na kolejne cudowności do oglądania. Pozdrawiam serdecznie i zapisuję się na cudowne candy
    banerek na http://zaczarowanyswiatgosi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy i oczywiście zapisuję się na Twoje candy, bo wspaniałości są do zgarnięcia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też następna w kolejce:-) I dwóch lat gratuluję i wielu następnych życzę i cieplutko pozdrawiam:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. A może wpadniesz do mnie na candy- zapraszam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wprawdzie się wymieniamy, ale i tak zapisuje się, bo piękna nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję:)
    i się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje Elu... cukierasy wspaniałe... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności ;) Chętnie przyłączam się do zabawy.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam od mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na takie cudowności to obowiązkowo trzeba się zapisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiadasz 2 lata, a wydaje się, że jesteś tu od zawsze :) Gratuluję! Śliczności przygotowałaś. Też się ustawię do kolejki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce, ponieważ coś takiego otrzymać, to byłby wielki zaszczyt. Cudeńko prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna niespodzianka:) Oczywiście ustawiam si w kolejce, choć zapewne będzie długa:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też dołączam do kolejeczki:)
    Twoje prace to mistrzostwo świata, kto chciałby ich nie mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielu cudownych, twórczych lat życzę na przyszłość! Marzę o tym, by szczęście pozwoliło dotknąć tych misternych cudeniek. Pięknie to stworzone. Z ogromną radością zabawię się. Banerek zdobi mego bloga. Pozdrawiam serdecznie.Jola

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejku jaki genialny pomysł z tym zegarem,Twoich rąk

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję kolejnej rocznicy, wiem jak piękne są Twoje prace więc ustawiam się w kolejce chętnych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję!! Lubię tu zaglądać. Więc i mnie nie może tu zabraknąć w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejna rocznica jak ten czas szybko biegnie Gratuluję i życzę dalszej weny twórczej

    OdpowiedzUsuń
  19. piękności, zapisuję się i ja :)
    bernadetaaa@interia.pl
    udostępniam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1460701900817351?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  20. Misterne, delikatne, idealne ... nie można przejść koło tego zestawu obojętnie ...
    Choć szczęście w losowaniach mi nie dopisuje ustawię się w kolejce :) Kuszę los ale może kiedyś się uda :)

    Pozdrawiam
    Miłka

    OdpowiedzUsuń
  21. oj Eluniu, takie cudeńka przygotowałaś, że nie sposób sie oprzeć. Oczywiście staję w kolejce i życzę jeszcze wielu twórczych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/214379645434045?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy:)
    Chętnie ustawię się w kolejce bo za każdym razem jestem oczarowana Twoimi pracami.
    http://motylkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja się przyłączam się do zabawy, ale bez bannerka, bo sprzęt, którym obecnie dysponuję uniemożliwia mi takie dodatki.

    hand-stitchedbyannette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Po takie cudowności moja droga to i ja chętnie ustawiam się w kolejce. Banerek zaraz zawiśnie u mnie, i to obowiązkowo, choć wolałabym, żeby nikt inny niż ja nie wzgrał tych słodkości. I oczywiście sto lat sto lat !!!! Samych cudnych jak zawsze prac i miliona pięknych kolejnych postów !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Już raz mi się udało:) spróbuję drugi a nuż się uda!!! Takie cudeńka to jak się nie skusić??? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek umieściłam tu: http://lalovo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj Elu - i mnie tu nie może zabraknąć :) Same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczności tworzysz :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny zegar, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Elu Twoje prace są bardzo ładne i dopracowane,wiem bo dostałam kilka w prezencie,ni biorę udziału w zabawie bo nie mam bloga ale pozdrawiam serdecznie i życzę wielu kolejnych rocznic.Bardzo lubię do Ciebie zaglądać.Krysia

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne!
    Również zapisuję się na Candy - może uśmiechnie się do mnie szczęście?
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę następnych udanych latek blogowych. Tymczasem ustawiam sie w kolejce i czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne są te Twoje pergaminki :-))) Muszę spróbować , może szczęście dopisze :-))) Gratuluję 2 rocznicy i życzę wielu,wielu kolejnych rocznic oraz cudnych prac :-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. obok takich cudeniek nie można przejść obojętnie, zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Elu gratuluję :)) I życzę Ci kolejnych lat blogowania :)) Pięknie wygląda zegar i karteczka :)) Pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja także sie zapisuję na twoje piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj!Gratuluję rocznicy i również zapisuję się w kolejkę:) Pozdrawiam Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow ale cudeńka aż zaniemówiłam :D śliczne!
    Oczywiście staję w kolejce!
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Elu serdecznie gratuluję rocznicy i życzę wielu owocnych lat blogowania.
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce, bo obok takich cudeniek nie można przejść obojętnie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie spróbuję :) ANA.KOWAL@POCZTA.ONET.PL

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam się w kolejce:) bo cudne te Twoje cukieraski:) zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję rocznicy :) Ale cudeńka :) Jestem pod wrażeniem :) Z przyjemnością spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nawet do głowy by mi nie przyszło że to już dwa lata. Gratuluję i życzę kolejnych, pełnych pergaminowych cudowności rocznic
    Zegar idealny do mojej sypialni............och marzenie

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniałości do zgarnięcia :) Biorę udział, baner u mnie: http://pani-kredka.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. zapisuje sie, banerek u mnie na blogu.
    zegar swietnie by pasowal do nowego wnetrza pokoju no i nie musiala bym chodzic i glowkowac jaki by tu kupic, no i serce by w koncu troche sie poradowalo

    OdpowiedzUsuń
  47. To ja też się zapisuję na takie cudeńka :)
    pozdrawiam Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Trafiłam przypadkiem, ale tak mi się Twój blog spodobał, że na pewno będę tu taj częściej zaglądć :)

    Również chętnie przyłączę się do zabawy:) Banerek już jest u mnie na blogu: http://rozmaitoscimilki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Elu oczywiście bardzo chętnie ustawiam się w kolejce. Twoje prace są wybitne, nie sposób przejść obok nich obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. gratuluję rocznicy :) i cieszę się, że utworzyłaś ten blog...pomyśl tylko ile byśmy straciły gdyby Cię tu nie było :) te wszystkie piękne i unikatowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wiem jak mogłoby mnie tu zabraknąć :) Podziwiam i oczywiście staję grzecznie w kolejce :) Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę jeszcze wielu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj,jak mozna to z przyjemnoscia sie zapisze.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję rocznicy. Również zapisuję się na Twoje candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne nagrody! z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie!
    Gratuluję rocznicy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. ostatnio niestety przegapiłam candy u Ciebie, teraz więc koniecznie zgłaszam się do zabawy :) Twoimi perfekcyjnymi pracami zachwycam się od dawna, ściskam więc mocno kciuki za losowanie :) banerek oczywiście zamieszczam u siebie.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  56. piękne! gratulacje! biorę udział :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. witaj,piękne są te twoje dzieła więc też ustawiam się w kolejce wczoraj założyłam dopiero bloga i jeszcze muszę rozkminić jak i co ale zapraszam lumaq.bloa.pl gratuluję drugiej rocznicy i życzę zdrowia i kolejnych rocznic powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie darowałabym sobie gdybym chociaż nie spróbowała ! :)
    Przecudne!
    Życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Banerek tutaj: http://bormisdbr.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam serdecznie. Ja również zapisuję się do zabawy, tym bardziej że nagrody są prześliczne! Eluniu robisz przepiękne rzeczy :) Pozdrawiam i miłej soboty życzę. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  61. Wpisuję się i ja, bo cukierasy piękne

    OdpowiedzUsuń
  62. I jak tu się nie skusić na udział w candy, gdy do wylosowania są takie piękności :) Oczywiście i ja się zgłaszam.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję i zapisuję się do zabawy,pozdrawiam
    Justyna jotka83@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Z miłą chęcią się zapisuję i zapraszam również na moje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. takich pięknych cudów to ja jeszcze nie widzialam, chętnie spróbuje szcześcia w losowaniu :))
    i zapraszam do Siebie na bloga :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie:
    decubox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń