środa, 26 sierpnia 2020

FRYWOLITKOWA SERWETA MIODOWA

 Dziś prezentuję moją najnowszą serwetę frywolitkową, którą wykonałam dla pewnej wyjątkowej osoby.Serweta się podobała, jest już u właścicielki.troche czasu mi zajęło jej supłanie ,pomysł od naszego anioła ,który dzieli się swoimi wzorami    RENULKA   ,nosi nazwę serweta miodowa ,ma ok 70 cm średnicy . Jestem jej niezmiernie wdzięczna za udostępnienie wzoru.Zdjęcia takie sobie, ale serweta jest w rzeczywistości o wiele ładniejsza.Pozdrawiam was wszystkie i gorąco ściskam.





28 komentarzy:

  1. matko i córko jak to osiągnąć ...niemożliwe zdolne ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu jakie cudeńko.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Podziwiam, bo sama o frywolitce nie mam pojęcia.
    Pozdrawiam Elu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu jestem pod niesamowitym wrażeniem, podziwiam Twoje umiejętności i misternie wykonane arcydzieło. Ślę moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna serweta :)
    Frywolitkowe dzieła nieustannie podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jest kosmiczna :) !!! wyobrażam sobie ile to pracy i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mistrzostwo świata, co tu więcej mówić... ♥ Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 70cm...? Jejuś ile to jest supłania... Jesteś Eluniu mistrzynią w tym, a serwetka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serweta przecudnej urody :) A ja jeszcze ciągle mam tą technikę w planach do nauczenia ... ech :)
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!!! Ależ to misterne cudeńko!!! Napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co mam powiedzieć mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękną serwetkę wykonałaś. Jest taka delikatna i ma piękny wzór. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się naplątałaś niteczek, efekt zwala z nóg :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna....ile to pracy,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna❤ zdjęcia oddają jej urok! Bez dwóch zdań😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna taka delikatna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń