sobota, 9 marca 2019

WYNIKI CANDY I DZIEŃ KOBIET

Ogłaszam że moje candy wygrała ........TERENIA......,serdecznie gratuluję  i poproszę o adres na meila   p_Elunia@interia.pl
Bardzo dziękuję, że tyle osób się zgłosiło aby zgarnąć nagrodę,wylosowankę wyznaczył mój mąż podając nr 13 ,szybko policzyłam i wyszło że komentarz z nr 13 napisała właśnie Terenia,uważam że tak jest sprawiedliwie chociaż trzynastka podobno pechowa jest.
Jeszcze chcę się pochwalić karteczką jaką dostałam i wysłałam w zabawie u  KASI .Karteczki musiały być haftowane .Ja dostałam kartkę od   ANNY,a swoją wysłałam do  GOSI .Kasi bardzo dziękuje za super wymianke a Ani za piękną karteczkę.Pozdrawiam was serdecznie i życzę miłej soboty.
                                                kartka od ANI (nie obyło się bez prezentu)



kartka dla Gosi


22 komentarze:

  1. Gratulacje dla Tereni! Super xxx karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Tereni. Kartki obie są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki,gratulacje dla Tereni :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Świetne kartki 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Tereni, będzie miała prawdziwe cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni. Piękną kartkę dostałaś. Twoja śliczna karteczka zdobi mój kominek.Na zdjęciu nie widać,że haftowana jest na opalizującej kanwie co jeszcze dodaje jej uroku. Serdecznie dziękuję za kartkę i cudowny dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzynastka nie zawsze jest pechowa. Gratulacje dla Tereni.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni, piękna karteczkę otrzymałaś i równie piękną wykonałaś dla Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni!
    Miłego dnia Elu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki dostałaś.
    Gratuluję Tereni wygranej!
    Dziękuję za udział w zabawie 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, ładne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Tereni :-) Bardzo fajny prezent Anna Ci sprawiła. Kartka dla Gosi bardzo ładna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, bardzo, baaaardzo serdecznie dziękuję za wspaniały prezent. Byłam w Ustroniu na I Zjeździe Zakręconego Patchworku i nic o moim szczęściu nie wiedziałam do dnia dzisiejszego.
    Dziękuję również za Wasze miłe słowa i gratulacje.
    Piękne karteczki przygotowana i otrzymana w ramach wymianki.
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściara.....pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kartki i gratulacje przesyłam. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Tereni dla której 13 okazała się szczęśliwa :)
    Fajne karteczki na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :-)Piękna ta haftowana róża :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopiero dziś odebrałam mój wspaniały prezent z rąk pp po ponownym awizie, tylko, że pierwszego nie było. W dodatku byłam w domu ....wrrrrrrrr. mało tego,to od kwietnia opłaty pocztowe idą w górę...wrrr.
    Jutro postaram się moje cuda pokazać na blogu.
    Jeszcze raz z całego serca dziękuję za wspaniały prezent, a koleżankom za gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś pochwaliłam się na blogu wspaniałym prezentem - dziękuję po raz kolejny.
    Pozdrawiam już wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Tereni :) Śliczne są obie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń