wtorek, 20 lutego 2018

CANDY KARTKOWE

Z okazji urodzin mojego bloga postanowiłam zorganizować takie małe urodzinowe kartkowe candy,myślę że znajdą się chętni . Wystarczy się zapisać w komentarzu pod postem.Sądzę, że 8 marca będzie odpowiednim dniem kiedy przeprowadzę losowanie ,więc proszę się zapisywać do 7 marca.Do wylosowania są dwa różne zestawy , więc wybiorę dwie osoby ,zestawy wyślę losowo,a może coś jeszcze świątecznego zdążę dorobić?   SERDECZNIE ZAPRASZAM .

                                                           ZESTAW PIERWSZY

                                                                  ZESTAW DRUGI







31 komentarzy:

  1. Ale cudeńka, oczywiście Eluniu, że już otwieram kolejkę i pozdrawiam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście serdeczne gratulacje i życzenia dołączam.

      Usuń
  2. Urocze karteczki!!!Ja też ustawiam się w kolejce!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. To i mnie nie może zabraknąć - zgłaszam się do zabawy :)Zestaw na 1 mi się podoba *

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny zestaw nr 2 :)
    staje w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja chętnie się ustawię:) Cudowności Elu!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieustannie podziwiam Twoje prace Elu więc nie może mnie zabraknąć w tej kolejce :)
    Obydwa zestawy są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu po takie cudeńka też ustawię się w kolejce może akurat dopisze mi szczęście w losowaniu.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki :) Ta precyzja wykonania... Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę kolejnych pięknych urodzin :) Podziwiam Twoje prace od dawna, więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie śliczności Eluniu porobiłaś i jeszcze chcesz je rozdać. To ja już szybciutko staję w kolejkę po jeden z zestawów. Sukienka w drugim zestawie jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Eluniu! Ty wiesz jak ja uwielbiam te Twoje karteczki, Więc również staję w kolejce, Zestawy są Przeurocze, Sukienka jest Rewelacyjna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze podziwiam Twoje karteczki i się nimi zachwycam. Nie może mnie więc zabraknąć w tej zapewne długiej kolejce :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje pergaminki są cudowne i chętnie zobaczę je w realu.
    Pozdrawiam i życzę przyjemności z dalszego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci kolejnych wspaniałych lat blogowania!!!
    Cudowne karteczki przygotowałaś!!!
    Oczywiście ustawiam się w kolejeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne. Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego na dalsze lata blogowania. Oczywiście staję w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ela piękne kartki, ale dam szansę koleżanką blogowym pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowności :)
    zapisuję się i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe! Mnie by wystarczyła ta z motylkowymi bucikami :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. no i ja oczywiście się zapisuję, bo Twoje dzieła są po prostu czarujące :) obyś jeszcze wiele, wiele lat cieszyła nasze oczy i dusze publikując posty z Twoimi pięknymi dziełami :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wciąż zachwycasz swoimi karteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje pergaminowe cudeńka już mam, więc w kolejce po nie się nie ustawiam, ale życzę Ci nieustającej weny i wielu odwiedzin i komentarzy na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obydwa śliczne zestawy :)
    Wszystkiego najlepszego i spotkajmy się tu znów za rok!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję urodzin i życzę wielu kolejnych twórczych i blogowych lat!
    Zestawy są śliczne, ale ja tylko popatrzę sobie; niech trafią w ręce Twoich znajomych sympatycznych miłośniczek pergaminu. Ja mam cichą nadzieję, że może któraś zechce pójść w Twoje (i moje) ślady.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Trafiłam tu od Basi. Cudne karteczki, sukienka z 2 zestawu mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w ogonku:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje kolejnej rocznicy i oczywiscie zycze wielu, wielu nastepnych i grzecznie staje w ogonku, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego i spotkajmy się tu znów za rok!

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje kartki są po prostu genialne. Bije z nich taka delikatność i świeżość. Dzieła sztuki. Podziwiam. <3

    Bardzo serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego i spotkajmy się tu znów za rok!
    ผ่านเว็บ B2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń