wtorek, 23 stycznia 2018

POWOLI , POWOLI..........

...........powstaje moja Maryjka,coś mało czasu mam na xxxxx. Ten obraz tak mi się spodobał, że już planuję sobie w myślach jak go oprawię,gdzie będzie zdobił mój dom.Udało mi się dobrać kolory nici więc mam już rozpiskę numerów i na pewno jeszcze ten wzór przyda się na różne okazje.Czekam już na nowości tej firmy,czasem mi szkoda tej stówy na wzór ale w kolorach sepii rozpiska nici to już żaden problem,mając oczywiście całą paletę kolorów w domu.Moje znajome już wiedzą ,że jak wzór vervaco potrzebny to do mnie . Dziękuję wam za taki ogrom komentarzy pod moją serwetą frywolitkową,pozdrawiam.


33 komentarze:

  1. Jaka ładna ta Maryjka. Skupiona, spoglądająca na coś z wielką miłością i wiarą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już teraz jest śliczna, a co będzie po skończeniu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Powoli ujawnia się piękny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz będzie przepiękny. Oj jak ja tęśknię za xxxx.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie piękny, coś bardzo teraz idą mi kiepsko krzyzyki Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu, to będzie przepiękny obraz, już jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już bym chciała widzieć koniec, będzie przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu! Obraz już pięknie wygląda, Jak skończysz będzie Prześliczny - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej będzie pięknie!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj będzie przepiękny haft! Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już teraz widać że haft będzie niesamowity. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz sie pieknie prezentuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ela ale stawiasz sobie wyzwania, zapowiada się przepiękna praca pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu choć dawno mnie u Ciebie nie było i nie zostawiałam wpisu, to wiedz, iz zagladałam i podziwiałam każdą Twoją praceę. Jesteś wszechcstronnie uzdolnioną osóbką, w każdej technice jesteś perfekcjonalistką. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuuudownie! Rewelacyjnie się prezentuje w sepii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycająca praca!!! Po prostu cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na finał!!! Obecnie Maryja w sepii prezentuje się super:). Pozdrawiam:0.

    OdpowiedzUsuń
  19. O wow, wychodzi cudownie! Nie mogę się doczekać efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Elu choć dawno mnie u Ciebie nie było i nie zostawiałam wpisu, to wiedz, iz zagladałam i podziwiałam każdą Twoją praceę. Jesteś wszechcstronnie uzdolnioną osóbką, w każdej technice jesteś perfekcjonalistką. Podziwiam i pozdrawiam

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń