sobota, 16 grudnia 2017

PRZYBYWAJĄ ANIOŁY

Jeszcze kartki i kartki i kartki..........ale już powoli koniec ,nawet igły się stępiły od nadmiaru pracy ha  ha.W tym roku lecą do was kartki z aniołkami,wszystkie są aniołkowe,  co roku się zastanawiam czy też aby już ten wzór był ?Nie chcę się powtarzać, a tak mam pewność, że jeszcze takich nie miałyście .Zapomniałam się pochwalić prezentem mikołajkowym od  BASI  za który bardzo dziękuję . Całuski dla wszystkich odwiedzających mojego bloga.Oczekujcie listonosza.



                                                                 A to prezent od Basi.



28 komentarzy:

  1. Eluniu! Przeurocze Aniołki , A prezent mikołajkowy Bardzo smaczny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo fajny pomysł, żeby wysłać jednakowe kartki, przynajmniej sie nie pomylisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne są te aniołki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne anioły :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To, co Ty wyczyniasz tymi igiełkami jest niemożliwie cudne i nie do znudzenia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje Anioły Eluniu zachwycają wszystkich:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za serce chwytają te cudowne anioły Elu,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są te aniołki :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Urzekły mnie te anioły.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eluniu Twoje obawy że wyślesz komuś znów taką samą kartkę są nie potrzebne.
    Jak ktoś dostaje takie pergaminowe śliczności to nawet taka sama sprawi ogromną radość.
    Pozdrawiam serdecznie Eluniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne te Twoje aniołki Elu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. zachwycające są te aniołki!
    podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne aniołki!!!! Adresaci będą zachwyceni!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne aniołkowe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniołki są prześliczne i takie delikatne, zresztą jak wszystkie Twoje Eluniu prace:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu,Twoje kartki nigdy się nie znudzą 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe aniołki! Jestem szczęśliwą posiadaczką jednego z nich,a nawet dwóch ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten sam problem, xD postanowiłam zapisywać co już było, ale tego jest tyle, a tworzenie takiej listy zajmuje tyle czasu że zrezygnowałam, super są te aniołki, podoba mi się efekt jaki uzyskałaś z gwiazdkami ;)

    OdpowiedzUsuń