środa, 9 sierpnia 2017

KOMODA NA NICI

Witajcie,muszę się pochwalić,no muszę!Zobaczcie co mój mąż mi zrobił!Komoda na moje mulinki jest moooooooooja,tak bardzo się cieszę.zawsze chciałam sobie kupić ,ale szkoda było mi tyle kasy wydać, a tu taka niespodzianka.Nie dość że jest dębowa ,z uroczymi klameczkami  to jeszcze większa niż w oryginale.Muszę więc uzupełnić zapasy mulin bo miejsca jest dużo,zawsze marzyłam o całej palecie kolorów ,więc teraz mogę je mieć,mam gdzie trzymać.A teraz zdjęcia mojego nabytku.Pozdrawiam.




34 komentarze:

  1. Ale cudo :) No nie da się ukryć, że zazdraszczam - haha :) Też by się taka przydała, ale nie wiem gdzie bym ją postawiła, bo miejsca brak :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, taki mąż to skarb, też bym taką chciała, jest piękna! pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam szczerze i tak troszeczke zazdroszczę. Zdolny mąż. Jak nic Musisz uzupełnić całą paletę kolorków :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Istne cudeńko!!!!!!!!!!!!!!! Piękne w każdym detalu!!!
    Oj zdolnego męża masz!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odjazdowy mebel, super, gratuluję dla M, a Ty pewnie zachwycona? tylko odgapić, idę po męża niech zobaczy........pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki mąż to skarb! Cudny prezent Ci zrobił - troszkę zazdroszczę, bo też mi się marzy.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoooo.... i słów mi zabrakło. Eluniu ale masz kochanego męża że Ci takie prezenty sprawia. Ta komódka jest fantastyczna. No dobra, przyznaję się bez bicia, ZAZDROSZCZĘ JAK DIABLI!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najcudowniejsza komódka na nici, jaką kiedykolwiek widziałam. Jaka dopracowana i do tego dębowa :) Genialny ten Twój mąż!

    OdpowiedzUsuń
  9. Komódka cudo ! Musze pokazać mojemu mężowi ... niech mi też zrobi !! Nie musi być dębowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie mogę!!! Ale szczęściara! Takiego męża to na rękach nosić :D No, może niech najpierw mulin odpowiednią ilość dokupi, żeby napełnić szufladki :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała:)
    niech służy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowita! piękna i bardzo przydatna

    OdpowiedzUsuń
  13. taki mąż to skarb! :) bardzo piękny i praktyczny prezent - teraz wszystkie rękodzielniczki będą Ci zazdrościć - łącznie ze mną :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!!! cudny dostałaś prezent. Nie powiem byś męża nosiła na rękach, ale wielki buziak i przytulasek mu sie należą. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Eluniu! Brawo dla Męża za zdolności i za to że piękny prezent Ci Sprawił , Komódka jest przepiękna, Masz teraz wygodnie i pięknie bo komódka też zdobi - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna komoda!
    u mnie by pewnie na inne rzeczy była, ale to nie zmienia faktu, że bardzo mi sie podoba:)
    Brawa dla Męża:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna komoda! Zdolniacha z tego Twojego męża:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej,Tylko pozazdrościć!!!Zawsze marzyłam o takim cudeńku!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Elu,ale mąż Ci zrobił niespodziankę,brawo dla niego za talent 😃

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka cudna. Oj każda z nas marzy o takim cudzie. Może kiedyś namówię mojego M. ale nie wiem czy potrafi . Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaje... fajna! Też mam komodę na robótkowe drobiazgi, ale nie taką świetną jak Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny prezent od męża dostałaś. Nie ma to jak trafiony prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mąż musi baaaardzo kochać jak takie cudo zrobił!!! Przepiękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny mebelek a do tego jaki przydatny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczna komoda. Podziwiam. Oryginalne drogie i za małe :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna.Uchwyty dodają jej uroku.
    Masz powód do dumy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fantastyczny mąż! Taka komódka jest chyba marzeniem każdej hafciarki

    OdpowiedzUsuń
  28. fantastyczna komódka, mnie też przydałaby sie taka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, ale cudo, zazdroszczę komódki! Co za przepiękna robota.

    OdpowiedzUsuń
  30. ร้อยไหม
    ร้อยไหมปรับรูปหน้า ปรับรูปหน้าที่ไหไนดี ร้อยไหมไหน











    ดี? กังนัมสถานพยาบาล



    เป็น



    คำตอบไม่ว่าจะเป็น ร้อยไหมหน้าเรียว เป็นวีไลน์แบบประเทศเกาหลี



    ด้วยไหมก้าง



    ให้ท่าน



    งาม



    แบบประเทศเกาหลี



    ลดอายุ หน้าเด็ก ไม่เจ็บ ไม่บอบช้ำ



    ไม่บวม หน้าเป็นวีเชฟ ลดเหนียง เหนียงกระชับสมใจอยาก






    ร้อยไหม เป็นยังไง






    การร้อยไหม เป็น



    เทคโนโลยีที่ช่วยขจัดปัญหา









    ผิวหน้าที่ไม่กระชับ หย่อนยาน



    คล้อย ให้กลับมากระชับ หน้าเรียว เต่งตึง เข้ารูป วีเชฟได้สมใจอยาก




    ร้อยไหม วีเชฟ
    ร้อยไหมก้างปลา

    OdpowiedzUsuń
  31. I found your post interesting to read and i want to say that this is a best post i have ever seen until now. Take a look at Free gift card generator 2019

    OdpowiedzUsuń