poniedziałek, 7 marca 2016

WYGRANA

Dziś będę się chwalić,wygrałam kandy kobiece u  RENI  .Te śliczności są już u mnie więc mogę  oficjalnie podziękować.Bardzo ,bardzo ci Reniu dziękuję ,same wspaniałe i praktyczne rzeczy dostałam,sprawiłaś mi ogromna radość takimi prezentami.


 A to kartki jakie wysłałam na dzień kobiet dla dziewczyn ,które pierwsze zgłosiły się do zabawy.Jedna jest inna ,ponieważ jedna z koleżanek już taką kartkę miała  więc nie chciałam się powtarzać.Dziękuję za komentarze i proszę do mnie zaglądać szykuję szybie świąteczne candy.

18 komentarzy:

  1. Eluniu gratuluję Ci wygranej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygrana,napisałam na FB podziękowanie ...za tę piękną kartkę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu z całego serca gratuluje , cudowne prezenty i te które otrzymałaś i te które wysłałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu piękne prezenty , a najważniejsze że praktyczne, twoje kartki, piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje kartki, są prześliczne. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością nadawałam dla Ciebie Eluniu tą paczulkę drobiazgi niech Cię cieszą i inspirują:)karteczka jedna moja tym bardziej piękna nad pięknymi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Elu :) Karteczki obłędnie cudniaste :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej :) piękne karteczki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną nagrodzę dostałaś, gratuluję Eluniu.
    A Twoje karteczki jak zawsze zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała nagroda!!
    A karteczki jak zwykle PIĘKNE!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranej i pieknej serwetki z poprzedniego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Eluniu dostałaś wspaniałe prezenty. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję wygranej i cudnych prezentów, po raz kolejny zachwycam się Twoimi cudnymi kartkami

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej i świetnych prezentów. Kartki jak zwykle piękne przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wygranej i piene zrobilas karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prezenty dostałaś,kartki jak zwykle są śliczne,jedna z nich jest moja :))
    Dziękuję Ci moja droga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Superaśna wygrana, a Twoje kartki na najwyższym poziomie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń