sobota, 28 marca 2015

MYSZKA MIKI I KARTKI

Zabawa bajkowa u    LIDKI  cały czas trwa,w tym miesiącu bawiłam się z myszka miki,zrobiłam taką niebieską  karteczkę,a dostałam piękną karteczkę z guziczkami.

 A to już kartki, które są już może u was,zabrakło mi czasu aby wszystkie zrobić pergaminowe ale te papierowe też mi się osobiście podobają,podziwiajcie........





Dziękuję wszystkim za kartki które już dostałam ,pochwale się dopiero po świętach, jak już wszystkie niespodzianki będą u mnie ,i jeszcze dziękuję za komentarze.Melduję ,że candy wysłałam zaraz po otrzymaniu adresu,pewnie do świąt  dotrze.

25 komentarzy:

  1. Podobają mi się wszystkie Twoje karteczki Elu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle sympatyczne! Pozdrawiam Eluniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki. Wiem coś o tym bo jedna jest już u mnie. Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczkowe zatrzęsienie, same cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :) Mychy są urocze :))) A karteczek naprodukowałaś hurtowo :) podziwiam, bo ja utknęłam w tym roku na.. .dwóch :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki przygotowałaś :) Ja ciągle jeszcze jestem przed produkcją - haha :) Ciekawe czy zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja Eluniu uwielbiam te Twoje pergaminki, są śliczne! I super karteczkę dostałaś z wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki wszystkie bez wyjątku! A te pergaminowe to po prostu mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny kartkowy zawrót głowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne, delikatne i subtelne.Nigdy na żywo nie widziałam pergaminowych ale patrząc na nie są przecudne.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, każda jedna karteczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczkowe mrowisko i wszystkie piękne!!!

    Pozdrawiam Ania

    http://zkolowrotkiemwsrodzwierzat.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj zazdroszczę tylu prac pergaminowych, Wszystkie są bajecznie urocze. Mnie cos ten quilling bardzo polubił i musze chyba się przestawić dla zmiany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie karteczki są piękne, imponujące :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prześliczne, a te pergaminowe cudne. Marzę o choćby jednej pergaminowej pracy, nigdy nie widziałam takich na żywo, zazdroszczę talentu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki Elu jak zwykle,nie może być inaczej :))
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedną świąteczną mam już u siebie. Jak zawsze urocze.
    Bardzo dziękuję Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ bogactwo kartek - różnorodność dla malucha ! Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorowych pisanek,
    pudrowanych babek,
    lukrowanych mazurków
    oraz stołu obfitującego
    w świąteczne smakołyki
    i mokrego Dyngusa
    AGA

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych,spokojnych Świąt Wielkanocnych....

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kartki zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne kartki :) a w realu jeszcze piękniejsze! Dziękuje za cudne candy!

    OdpowiedzUsuń