niedziela, 28 grudnia 2014

WYMIANKI

Dzisiaj będzie wymiankowo,zapewne nie ma wszystkich prezentów ale nadrobię to jeszcze.
Wymiankowy prezent od Lidki z forum złote rączki
 Ja wylosowałam  Atramk i zrobiłam taki oto prezent
 To już wichtel dla Joli z kołderkowa
 Prezent wymiankowy dla Justynki z wymianki w misiowym zakątku
 moim mikołajem była Ewa
 A to wichtel dla mnie od majoli z kołderkowa,bajeczny i duży szyciowy kuferek

 A co tam- jeszcze się pochwalę domowymi prezentami ,tu od dzieci
 i od męża kochanego .Winko było przepyszne,już go nie ma,szwagierka pomogła.....

Tak sobie myślę że byłam grzeczna bo skąd takie prezenty?Dziękuje wam za miłe komentarze ,życzenia ,prezenty,kartki -pozdrawiam.

20 komentarzy:

  1. Ależ cudeńka otrzymałaś natomiast to jakie cudeńka wysłałaś to jest bajka, poezja, obdarowane osoby to prawdziwe szczęściary.
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za każde miłe słówko pozostawione u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prezenty :) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty i wymiankowe i rodzinne.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się wymieniłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne te szydełkowe prace ! <3
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wymianki i prezenty :) Tylko pozazdrościć :) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mąż rozpieszcza Cię niesamowicie.....hi hi hi
    piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że byłaś grzeczna i w dodatku pracowita :) Piękne prezenty przygotowałaś i oczywiście Mikołaj nie mógł się nie odwdzięczyć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eluniu przecudne prezenty otrzymałaś i śliczne zrobiłaś. Moja Mama była ogromnie zaskoczona, ale i zachwycona i przeszczęśliwa. Kazała Ci ogromnie podziękować :) Dziękuję Ci też za wzięcie udziału w mojej wymiance na Boże Narodzenie, śliczny prezent wysłałaś :)
    Eluniu chyba wdarł Ci się malutki błąd, Viper to jestem ja, więc Ty kochana chyba kogoś innego wylosowałaś :) Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam że coś pomylę,już poprawiam -dzięki

      Usuń
  10. Musiałaś być bardzo grzeczna Eluniu:-)))) Tyle pięknych prezentów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prezenty, a od mężusia... Taki mąż to skarb.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pozazdrościć pozostało ślicznych prezentów.
    Wszystkiego najlepszego w Nowy Roku i szampańskiej zabawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne prezenty dostałaś i wysłałaś - najwyraźniej widać, że bardzo grzeczna byłaś :))
    Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu, piękne prezenty! Wszystkie, co do jednego prześliczne, widać że wybierane z sercem :)) strasznie podobają mi się filiżanki z dzbanuszkami - piękne, no i super praktyczne, o frywolitkowych dziełach Twoich, i tych co dostałaś to już nei wspomnę - od zawsze mam do takich prac duuuużą słabość. Ale i kuferek jest wyjątkowo sympatyczny :)) wprost wymarzony na te wszystkie robótkowe drobiazgi :)) Piękne świeta miałaś :)) Życzę Ci równie owocnego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne prezenty, co jeden to ładniejszy !!!
    Wszystkiego co najlepsze, najmilsze i najpiękniejsze w Nowym 2015 Roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno byłaś grzeczna, bo niegrzeczne dziewczynki nie dostają tak pięknych prezentów :-) Sama też dla swoich wymiankowych koleżanek przygotowałaś urocze niespodzianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty! Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Elu za piękne prezenty w wymiance u Czarnej Damy :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń