sobota, 23 listopada 2013

PRACA PALI MI SIE W RĘKACH

Gdy pomyślę, jak mało czasu zostało do Świąt, zostawiam wszystkie prasowania ,sprzątania i zasiadam do kartkowania,bo przeciez tyle osób chcę obdarować.Na całe szczęście zdążyłam zrobić kilka rzeczy na kiermasze charytatywne,paczki wysłane więc teraz już tylko wymianki i kartki zostały mi do zrobienia.Oto niektóre ostatnio poczynione prace.











 Teraz będę sie chwalić wymianką z okazji 6 rocznicy forum,ja zrobiłam prezent dla MIKA

 A takie cudowności dostałam od Bebusi,za co bardzo,bardzo jej dziekuję,wymianka była bardzo udana.

Witam nowych gosci u mnie na blogu,prosze sie częstować haha,miłego pobytu u mnie życzę.Udanej niedzieli.

24 komentarze:

  1. Nie da się ukryć, że pracuś jesteś. Każdy przedmiot wykonany przez Ciebie zachwyca. Jesteś prawdziwym mistrzem. Aniołek frywolitkowy przypomniał mi o moich planach świątecznych, których pewnie nie dam rady zrealizować. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to już prawie produkcja....
    ale jaka piękna.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne aniołki i karteczki.Jestem pod wrażeniem precyzji i talentu. Podziwiam także wcześniejsze ,stworzone przez Ciebie cuda.Zapraszam do mnie wyplatanemarzenia.blogspot.com Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. No faktycznie robota pali ci cię w rekach :) Karteczki, zakładeczki prześliczne, ale od frywolitkowych aniołków oczu nie mogę oderwać :o :o :o Że też ja nie umiem frywolitkować :) Wspaniała wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle cudownych rzeczy stworzyłaś, faktycznie pracuś z Ciebie niesamowity:) Aniołki przeurocze:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczności robisz :) Zazdroszczę obdarowanym i podziwiam pracowitość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam pomysły i wykonanie. Piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pergaminki przecudne - podziwiam szczerze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogrom cudowności , nie będę sie rozpisywała wolę się pozachwycać .

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu pięknie tu u Ciebie :) Czuje się zbliżające Święta coraz bardziej, a wymiankę zrobiłyście sobie suuuuuper. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej Eluniu, kiedy Ty na to wszystko znajdujesz czas dziewczyno?
    Twoje "tworki" jak zawsze cudne, świetne sa te kartki z elfikami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW, ależ śliczności!!! Ale ten frywolitkowe aniołek jest CUDNYYYYYY!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniołki "frywolne" przecudne, karteczki i zakładki też przepięknej urody.
    Szczerze podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam podejrzenia... Teraz mam pewność - Nie sypiasz!
    Prace oczywiście nieziemsko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Upajam się tym widokiem, każda rzecz jest piękna i wyjątkowa;) Z chęcią będę obserwowała. Zapraszam do mnie;)
    http://lifearthandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu ależ wspaniałe są Twoje prace szkoda oczu odrywać i zaczynać pisać komentarz mogłabym patrzeć i patrzeć i nigdy bym nie miała dosyć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko piękne ale frywolitkowy anioł najpiękniejszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Elu uwielbiam oglądaćTwoje karteczki są absolutnie cudowne :))) Pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń
  20. Elu pokazałaś tak dużo cudowności, że sama nie wiem co chwalić...wszystko śliczne :)
    Ale te dwie panienki na kartkach są takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nacieszyłam oczy; karteczki i aniołki - pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń