środa, 27 marca 2013

WYMIANA WIELKANOCNA

Zimno ,mrożno,wietrznie a u mnie kolorowo i światecznie .Już mogę sie pochwalić niespodziankami wymiankowymi.Na forum Nasze Hobby robiłam prezencik dla Alaksy-wiem że chciała obrazki ,więc zrobiłam dla niej parasolki.
 Ja swoją wymiankę dostałam od Teresy,piekną haftowaną pisaneczkę i przepiśnik.
 Na forum Złote rączki robiłam prezenty dla Atramk,lampka dotarła w całości
 ja zaś otrzymałam prezent od Belinea,śliczna bransoletka i inne ciekawe drobiazgi.
Jak już zauważyłyście w tej wymiance nie było frywolitkowych serwetek,szkoda że nie dążyłam bo pomyslałam że będą one moją wizytówką w wymiankach.Muszę się sprężyć i coś naplątać.Dziekuję Wam za odwiedzinki i za karteczki których już sporo dostałam,w wolnej chwili wszystkie obfocę i pokażę.

8 komentarzy:

  1. Piękne te parasolki,zwłaszcza ażurkowa. Udane wymianki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cudne te Twoje małe dzieła sztuki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda cudeńka :)
    Fajne wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na te Twoje karteczki mogę gapić się bez końca są prześliczne, wymianka udana [jajo cudne] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDA trudno oderwać oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazki są rewelacyjne ! Oprawiłam je w ramki i czekają na wenę mojego Miśka, żeby je powiesić (mam kiepskie ściany do wieszania). Karteczka z życzeniami zdobi mój (po mamie) słomiany talerz razem z innymi świątecznymi kartkami (ale jest zawsze na wierzchu). Zakładka nie wiem czy się doczeka używania jej jako zakładki - jest za ładna, jajeczka zdobią talerzyk w króliczka, a wisiorek był dziś moją ozdobą na obiedzie wielkanocnym - jeszcze raz dziękuję i życzę Wesołych Świąt . :)

    OdpowiedzUsuń