niedziela, 4 listopada 2012

KWADRACIKI KOŁDERKOWE


 Witajcie-dziś chwalę sie następnymi kwadracikami na kołderki ,nawet przyjemnie się wyszywało.Zakwitł mój zygokaktus jest biały z różowym srodkiem,cieszy oko podczas gotowania bo stoi w kuchni.Nadal frywolicę, ale jeszcze nie mogę wkleić zdjęc,musze poczekać na galerię na forum i wtedy się pochwalę co dostałam i co zrobiłam,a dostałam cudne rzeczy od mojej forumnowej koleżanki.Chyba troszę zaszalałam z tymi wymiankami,  bo zapisałam sie na dwie świąteczne,ale mówie wam jakie to ekscytujace jak się otwiera paczkę i dotyka te wszystkie sliczności które ktoś dla mnie zrobił...pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających.

6 komentarzy:

  1. Śliczne kwadrasciki i kwiatuszek

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty na kołderki i jak ładnie kwitnie kwiatuszek :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się wyobrazić tę kołderkę-będzie rewelka.Miło jest patrzeć na kwiaty o tej porze roku[mój kwitnie na czerwono]
    pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pięknie na Twoim parapecie! Kwadraciki też Ślicznie wyhaftowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milutkie kwadraciki, kołderka będzie cudowna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń